Audyt kont reklamowych
Audyt kont reklamowych: Więcej niż analiza, więcej niż wyniki.
Czym jest audyt kont reklamowych?
Rekomendacje optymalizacyjne
Analiza obecnych wyników kampanii, jak i rekomendacje dotyczące ich poprawy, a także poprawa ustawień kont. Raport często zawiera także propozycje nowych strategii, testowania A/B
Analiza
efektywności
Ocena efektywności, identyfikacja mocnych i słabych stron, a także wykrycie obszarów wymagających optymalizacji.
Ocena strategii i ustawień
Proces audytu obejmuje szczegółową weryfikację strategii targetowania, w tym segmentacji odbiorców, doboru słów kluczowych, ustawień demograficznych oraz geograficznych
Dlaczego warto przeprowadzić audyt kont reklamowych?
Identyfikacja problemów
Audyt ujawnia problemy i błędy, które mogą negatywnie wpływać na wyniki kampanii. Może to obejmować nieoptymalne ustawienia, źle skonfigurowane grupy reklam, problemy z targetowaniem lub niską jakość reklam. Dzięki audytowi możesz szybko naprawić te kwestie.
Strategiczne wnioski
Audyt dostarcza cennych informacji, które mogą być wykorzystane w przyszłych kampaniach. Dzięki zebranym danym i analizom możesz lepiej planować strategie marketingowe, uwzględniając to, co działa najlepiej w twojej branży i wśród twojej grupy docelowej.
Świeże spojrzenie na kampanie
Zewnętrzny audyt może dostarczyć nowych perspektyw i pomysłów, które mogą być niezauważalne dla osób zarządzających kampaniami na co dzień. Eksperci mogą zaproponować innowacyjne rozwiązania i strategie, które mogą znacznie poprawić wyniki.
Proces audytu w skrócie
SSAK AGENCY
Proces audytu kont reklamowych jest kompleksowy i skoncentrowany na maksymalizacji efektywności kampanii, co przekłada się na lepsze wyniki i większy zwrot z inwestycji.
- Rozmowa z klientem w celu zrozumienia celów biznesowych, obecnych problemów i oczekiwań
- Wstępna analiza i zebranie danych
- Dogłębna analiza konta reklamowego.
- Identyfikacja problemów i możliwości optymalizacji
- Opracowanie raportu i rekomendacji
- Konsultacje i wdrożenie zmian